Jarenlange ervaring in het beheer van VVE’s opgedaan bij verschillende partijen

Basis All-in pakket

  • Het inrichten van de administratie aan de hand van de splitsingsakte;
  • Het opstellen van de begroting en een digitaal voorstel aan de vergadering met betrekking tot de periodieke bijdragen;
  • Het incasseren, administreren en zonodig aanmanen van de door de eigenaren verschuldigde periodieke bijdragen aan de hand van een incassomandaat;
  • Het betalen en administratief verwerken van de door de voorzitter goedgekeurde facturen;
  • Het bijhouden van de boekhouding van de VVE;
  • Het verzorgen van de jaarrekening (balans en exploitatierekening);
  • Het opstellen van gegevens voor de notariële overdracht van een appartementsrecht waarvan de kosten in rekening worden gebracht bij koper of verkoper, zoals bepaald in de splitsingsakte;
  • Het invoeren van eigenarengegevens in de ledenadministratie;
  • Het bijhouden van de ledenadministratie;
  • Vergaderen en notuleren;
  • Dagelijks technisch beheer;
  • Afhandelen van onderhoudsklachten;
  • Handhaving van de leefomgeving, zoals bepaald in het splitsingsreglement en/of huishoudelijk reglement;
  • Schademeldingen bij uw verzekeringsmaatschappij.

Sitemap

Volg ons op social media

VVE Commitment