"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

VVE beheer

VvE beheer in Veenendaal

Op zoek naar een betrouwbare partner voor VVE Beheer in Veenendaal? VVE Commitment is al meer dan 10 jaar de partij op het gebied van VVE Beheer voor diverse verenigingen van eigenaren in Veenendaal en omgeving.

Vereniging van Eigenaren Veenendaal

Is jullie VVE op zoek naar een beheerder? Al vele Verenigingen van Eigenaren in Veenendaal gingen jullie voor.

Veenendaal telt vele Verenigingen van Eigenaars, zowel groot als klein. VVE Commitment heeft diverse daarvan in het beheer.

Doordat wij al voor diverse complexen in Veenendaal het totaal beheer doen, kennen we de omgeving, de werkzaamheden en de partijen. Zo is alles snel en goed geregeld.

Geef ook het VVE beheer uit handen en ontdek de voordelen!

VVE diensten Veenendaal

Voor VVE’s in Veenendaal bieden wij het totale pakket aan VVE diensten. VVE beheer is globaal onder te verdelen in het financieel (administratief) beheer, het secretarieel (administratief) beheer en het technisch beheer. Iedere VVE heeft kan bij een van deze zaken wel ondersteuning gebruiken. Of het nu gaat om appartementen, commerciële ruimten, parkeerplaatsen of mandeligheid. Ons team staat klaar met jarenlange expertise en up-to-date kennis. Maar ook voor zaken als MJOP’s, collectieve verzekeringen of energiezuinige maatregelen staan wij klaar voor VVE’s, projectontwikkelaars en corporaties in Veenendaal en omgeving.

VVE Totaal Beheer Veenendaal

Totaal ontzorgd worden is erg prettig. VVE Commitment biedt VVE’s die mogelijkheid. Vraag ons naar de mogelijkheden van het All-in-pakket. Hierin komen alle onderdelen van het beheer samen. Jullie VVE in Veenendaal geeft dan het hele beheer in onze ervaren handen.  Wij regelen alles en zorgen dat er altijd een actueel overzicht is van de huidige stand van zaken. Met kennis van zaken voorkomen we problemen, reduceren we kosten en zorgen we dat het gebouw in optimale conditie blijft. Dat is lekker wonen!

VVE Uitbesteden Veenendaal

Door veranderingen in wet- en regelgeving is het uitbesteden van VVE beheer meer regel dan uitzondering tegenwoordig. Al vele VVE’s in Veenendaal gingen jullie voor.

Of het nu gaat om het financieel, secretarieel, technisch of totaal beheer; door de korte lijntjes staat er altijd een collega klaar.

Dankzij onze tool Twinq kan iedere betrokkene in de VVE bij de voor hem of haar benodigde informatie. Zo zijn jullie als bestuur en bewoners altijd op de hoogte.

Kosten VVE Beheer Veenendaal

De kosten van het uitbesteden van VVE beheer verschillen per VVE. Welke werkzaamheden krijgen wij in beheer? Hoe groot is het complex en welke taken vallen onder de VVE? Neem gerust contact met ons op om een vrijblijvende offerte op te vragen. Wij vertellen graag wat de mogelijkheden zijn en welke kosten daarbij horen.

Wij weten de weg

• Advies voor elke VvE vraag
  • Eén vaste sparringpartner
  • Altijd bereikbaar en dichtbij
  • Groeit mee met uw VvE
  • 1 kantoorbasis, 4 locaties

Email ons

Stuur ons een bericht en
we nemen contact met u op.

Vul ons contactformulier in

Laat uw gegevens achter en een van onze deskundige medewerkers neemt contact met u op.

Je vindt ons ook hier

× Hoe kunnen we je helpen?